Weer thuis - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Tom, Edith, Tycho en Marith Bonke - Boxsem - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Tom, Edith, Tycho en Marith Bonke - Boxsem - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Tom en Edith

Blijf op de hoogte en volg Tom, Edith, Tycho en Marith

22 Oktober 2008 | Nederland, Haarlem

We zijn weer thuis. De 4 maanden zijn voorbij gevlogen!

De laatste week hebben we afgesloten in luxe, met een gezellig huisje in de Eiffel in Duitsland. We hebben genoten van prachtige herfstbossen, het dierenpark met de herten en zwijnen, de speeltuin, het zwembad en verder lekker eten en drinken. We hebben ook een rondrit gemaakt waarbij we nog 'even' in Belgie en Luxemburg zijn geweest, waarmee het aantal landen dat we deze reis bezocht hebben precies op 20 uitkomt. We hebben in totaal zo'n 16.000 km afgelegd!

Al met al hebben we enorm genoten, alles is heel voorspoedig verlopen. We vinden het jammer dat het alweer voorbij is.

Iedereen bedankt voor jullie leuke en enthousiaste reacties op onze site. Het was leuk om die onderweg te lezen.

Tom, Edith, Tycho en Marith

• 22 Oktober 2008 - 10:38

Corrie:

Welkom thuis!

Dat is vast wennen. Ook voor de kids.

Ja en dan gaat het toch echt weer gebeuren dat jullie gewoon moeten werken!

Sterkte hoor!

• 22 Oktober 2008 - 11:15

Marja:

Heerlijk dat alles zo prima is verlopen en dat jullie het zo geweldig hebben gehad, maar ook wel weer fijn dat jullie veilig thuis zijn :-)

• 23 Oktober 2008 - 14:11

Frans:

Weer veilig thuis. Heel mooi, nog even nagenieten en weer vooruit kijken. Welkom thuis.

• 23 Oktober 2008 - 17:28

Leef En Muur:

WELKOM TERUG! Ondanks dat we alles via de site gevolgd hebben horen we de verhalen graag nog een keer 'live', tot snel!

• 23 Oktober 2008 - 19:23

Nardus En Leontien:

Veilig en wel na 4 maanden eindelijk (voor jullie misschien alweer) thuis! Succes met wennen aan het gewone werkende leven. Als de rust is wedergekeerd in huize Bonke-Boxsem spreken we graag een keer met jullie af!

• 24 Oktober 2008 - 12:36

Gladys:

Welkom thuis!!

• 26 Oktober 2008 - 18:10

De Berenboot:

wij peter, angelique en alle kindjes van de berenboot vinden het erg leuk dat tycho en marith gewoon weer komen spelen!

Tom, Edith, Tycho en Marith

Van Juli t/m Oktober zullen wij met z'n vieren (Tom, Edith, Tycho en Marith) een rondreis maken door Europa. De planning is, dat we via Denemarken, Zweden en Noorwegen naar de Noordkaap reizen en vervolgens weer zuidwaarts via Finland, Rusland, etc uitkomen in Griekenland.

Actief sinds 13 Mei 2008